W zawodach Rallycross zawodnicy startują w różnych klasach. Auta podzielone są w zależności od napędu (oś przednia, tylna, 4×4) oraz według pojemności silnika. Są także klasy markowe gdzie dopuszczona jest tylko jeden typ pojazdu z ograniczonym zakresem przeróbek. W Mistrzostwach Polski Rallycross mamy następujące klasy:
SecientoCup
Markowa klasa Fiatów Seicento i Cinquecento. Auta „seryjne” czyli z ograniczoną liczbą przeróbek. Pojemność 1100ccm. Ogumienie zdefiniowane w regulaminie. W autach nie jest dozwolona szpera.
RWD CUP
Klasa opiera się na autach marki BMW, a dokładnie modelu E36 i jego ewolucjach. Przeróbki i ogumienie wyraźnie zdefiniowane w regulaminie, aby jak w przypadku Seicento Cup pojazdy były możliwie wyrównane.
SuperNational
SuperNational skrywa w sobie jeszcze dodatkowy podział pojemnościowy na auta do 1600ccm, do 2000ccm i ponad 2000ccm. Auta łączy napęd na jedną oś – przednią lub tylną. Dopuszczony jest bardzo duży zakres modyfikacji. Startują tutaj niezwykle ciekawe konstrukcje. Kierowcy rywalizują w swoich klasach pojemnościowych jak i w klasyfikacji generalnej całego SuperNational. Mają swoje osobne finały.
SuperCars Light
Auta z napędem na 4 koła turbodoładowane, ale posiadające zwężkę 33mm. Co powoduje że ich moc jest odgórnie ograniczona, co ma zwiększyć konkurencyjność bez konieczności inwestowania w moc pojazdu. W tej klasie mogą startować auta tak zwanej grupy N lub auta z popularnych imprez posiadające podstawowe wyposażenie bezpieczeństwa.
SuperCars
Najmocniejsze turbodoładowane auta z napędem na 4 koła. Są to najbardziej zmodyfikowane maszyny w tej dyscyplinie. Moce potrafią tutaj sięgać 600 koni mechanicznych. Te „potwory” osiągają 100 km/h w niecałe 3 sekundy.
CrossKart – Autocross
Bolidy wyposażone w silniki motocyklowe 750ccm z napędem na tylną oś. Dzięki rewelacyjnemu stosunkowi mocy do masy osiągają doskonałe przyśpieszenie i prędkości. Startują w ramach Pucharu Polski Autocross przy Mistrzostwach Polski. Zakręty z powodu sporej mocy pokonują efektownymi poślizgami.